torsdag 8 december 2011

Några nya


djur har kommit till mig för ett tag sedan. Väldigt mjuka och gosiga, perfekta för att trösta en liten!
Det är en tjej vid namn Denise som har skickat dem. Tack så jättemycket för din gåva!!

Ja som ni märker är det ganska tyst här. Dels har jag mycket både på jobbet och privat, men sen är det ju så att intresset för denna insamling är helt borta!! Det kommer inga nya gåvor, många har visat intresse för att skänka men det kommer aldrig något. Jag vet att några av er har mailat mig om att ni skickar så småningom och det är helt OK men jag är ändå besviken över de andras tomma ord!!
Jag kommer att dela ut de sakerna som jag fått in men sen får jag se om jag orkar fortsätta. jag brinner fortfarande för dessa barnen men jag kan inte hjälpa dem ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar