måndag 16 januari 2012

Några nya djur och något spännande att vänta på.


Ja dessa filurer har kommit in till insamlingen! Det är en tjej som heter Meggie som har skickat dessa, hoppas jag i allafall. De låg tillsammans med några andra djur och väntade på fotografering men så hade min käre man varit duktig och stoppat in dem bland de andra djuren. Så skulle något djur tillhöra någon annan så säg gärna till så rättar jag till det.

Meggie har också en blogg och den hittar ni här.


Jag har blivit kontaktad av en kvinna vid namn Anna Braw. Ni känner säker till henne, hon har bland annat skrivit boken Kyrkkaffe-bullar, bönor och berättelser. Hon har skickat ett mönster till mig som jag får lägga ut här på bloggen till er!! Detta kommer jag att göra lite senare i veckan.

Jag vill tacka båda dessa fantastiska människorna för deras generositet och hjälp, tack så jättemycket!!!!

1 kommentar: