torsdag 29 september 2011

En söt dino och ett möte.


Denna söta dinon hittade jag i postlådan idag. Hon är så mjuk och skön och kommer att ge en liten massor av tröst:0) Det är Annika Messing som har skänkt denna, hennes blogg heter Virkverket, kolla även in hennes finfina bok Välkommen till virkligheten.

Det går framåt i projektet. Idag har jag ätit lunch tillsammans med Sara, som är verksamhetschef på Lillängen, och 3 av de anstälda. Jag fick titta runt lite i lokalerna och så berättade Sara lite om verksamheten. Det känns verkligen bra att jag tog detta steget och drog igång detta!!
Jag längtar tills jag har fått ihop ett gäng "paket" som jag kan lämna, det kändes som att de var lite avvaktande idag. De hade nog lite svår att ta in att jag faktiskt lägger ner all denna tid och gör detta för dem bara sådär!

Jag har ett annat möte på måndag som jag hoppas ska ge lite mer skjuts framåt, men det berättar jag mer om då:0)

Ha en riktigt bra kväll alla er generösa människor där ute, jag hade aldrig klarat detta utan er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar