måndag 26 september 2011

GÄRNA FLER DJUR!

Ja trots att jag i förra inlägget efterlyste filtar så tar jag fortfarande lika tacksamt emot djur! Det är ju bättre att barnen bara får ett djur utan filt än att de blir helt utan. Jag kommer att fortsätta filtjakten och även börja fråga olika företag om de vill skänka. I värsta fall får jag köpa tyget själv, men jag hinner ju aldrig virka så många djur.
Det är också så att just nu samlar jag till Lillängen, när de har fått ett antal paket kommer jag att söka efter fler sådana här eller liknande ställen. Det måste finnas flera som är villiga att ta emot denna hjälp. Jag hoppas att detta ska bli stort och att jag ska kunna glädja många men jag får ta ett ställe i taget så jag hinner med det som ska göras.

2 kommentarer:

  1. Jag får gåshud av detta. Fantastiskt bra initiativ :) Jag vill gärna vara med! Gå in på min blogg och skicka mig ett mail med din adress så skickar jag någonting åt ditt håll :)

    SvaraRadera
  2. Vill du ha gosedjur av alla de slag?

    SvaraRadera