måndag 19 september 2011

Tack så mycket!!



Jag vill säga ett stort TACK till Agnetha, Annalotta, Linda, Britt-Marie, Cecilia och Annika!! Ni är helt fantastiska människor som har skänkt djur till mitt projekt utan att ens blinka. Jag ser fram emot att hitta dem i brevlådan inom kort så de kommer till sina nya ägare:0) Så fort jag hinner kommer jag att lägga upp dem här och länka till era bloggar om ni har en.

Jag hoppas få till ett möte med verksamhetschefen på Lillängen denna vecka och kunna diskutera projektet med henne, t.ex lite mer om vilka barnens behov är i fråga om leksaker, kläder  mm. Ska även höra om det finns möjlighet att få fota när jag överlämnar paketen så jag kan visa er det här;0) Naturligtvis kommer jag att redigera bilderna så att ansiktena inte syns, jag vill ju inte peka ut dessa barnen på något sätt!

Här ovan ser ni en liten del av vad jag kommer att skänka, så snart jag hinner ska jag ge mig iväg och köpa mer flanelltyg till fler filtar! Jag tar naturligtvis även emot färdiga filtar om någon av er som kikar in här vill sy och skänka. Jag hoppas att detta projektet ska kunna växa då det måste finnas fler ställen som Lillängen runt om i vårt land!!

Tack för besöket, hoppas du återvänder och att du sprider detta vidare till dina vänner! Ju fler vi är detso mer kan vi göra:0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar