måndag 3 oktober 2011

Ett samarbete och lite köpt



När jag var och veckohandlade på ICA Maxi idag hittade jag dessa sötnosar. De är perfekta att kramas med så mjuka och goa, så jag tog med mig några (5st) hem! (dottern la genast beslag på en prinsessa) Synd bara att det inte fanns några som var mer pojkiga. Jag behöver verkligen kramdjur i pojkfärger!!




Jag skrev ju förra vecka att jag hade ett viktigt möte idag! Det var med Sofia på Gittes i Rinkaby. Hon vill  gärna vara med och hjälpa mig i detta projekt och det är jag väldigt tacksam för.
Detta skänkte hon idag, det är ett mjukt tyg som heter pike jersey tror jag det var.
Det är rejäla bitar jag fick, det gula är nästan 3m och så är det 2 m vardera av blå och rosa, och naturligtvis över hela bredden så det blir massor av filtar!!

ETT STORT TACK TILL SOFIA FÖR DETTA GENERÖSA BIDRAG!!

Det finns även en väldigt generös dam vid namn Annalotta, men det berättar jag mer om imorgon:0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar